Showing posts with the label ViralShow all
'Takpe, takpe.. Kita ikhlas nak tolong' - Netizen puji 2 mekanik ini sanggup bantu orang tanpa bayaran -
'Aparooo pakai lampu HID?! Nak suluh lubang kubur ka??' - Netizen -
(Video) 'Dia tendang badan & tumbuk muka saya' - Rider FoodPanda diserang pelanggan biadab -
'Saya terdiam bila lihat pelitup muka murid ini yang kotor & siap berjahit...' - Guru kongsi kisah pelajarnya undang rasa simpati netizen -
'MIL suruh pakai RM25K tu untuk welding 2 tempat, I rasa hati dirobek..' - Gadis buntu, nak terus atau batalkan plan kahwin -
(Video) Alza punya pasal, penunggang motosikal kemalangan & digilis -
(Video) 'Tiba-tiba kena maki sebab beli barang banyak, sapa ja tak terkejut?' -
(Video) 'Lebih 2 jam tahan hadap lampu brek annoying ni!' - Netizen gesa JPJ ambil tindakan -
"So, la ni aku nak kata apa? Nak marah kat 3 orang tu? Nak marah Sivagangga tu?' - Abang luah rasa geram, adik jadi mangsa Kluster Sivagangga -
'Jangan jadikan kami mangsa dek kerana ketaksuban politik korang!' -
'Separuh nyawaku hampir hilang tengok kejadian ni' - Kepala bayi tertusuk besi tayar kereta mainan -
(Video) 'Alahai, malunya...' Penunggang motosikal terciduk ketika cuba balas dendam -
(Video) 'Masaklah untuk bekal pergi sekolah' - Ibu sebak, anaknya usia 10 tahun sediakan bekal sendiri -
Berang disuruh pakai mask, pelanggan tampar muka pekerja restoran -